השכרת רכב באיטליה – לנסוע בנוחות בארץ המגף

השכרת רכב עסקים באיטליה, הלא היא ארץ המגף, היא דרך נפלאה לסייר ללא הגבלה בכל רחבי המדינה, ולטעום את מה שיש לה להציע: החל ממדינת הותיקן בלב העיר, דרך אוצרות האומנות של פירנצה, עובר באגמים המרהיבים שבצפון המדינה ועד לאתר הסקי באלפים האיטלקים.
בין אם אתם מתכננים נסיעת עסקים ארוכה ובין אם חשקה נפשכם לצאת לטיול עצמאי באיטליה, רכב שיחכה לכם בשדה התעופה בו תנחתו יקל עליכם מאוד להתנייד ברחבי המדינה.
כאן על הכביש מעמידה לרשותכם צי רכבים שיענה על הצרכים שלכם, הכולל רכבים חדשים וקומפקטיים הניתנים להשכרה מיידית.
השכרת רכב באיטליה תחסוך לכם לא מעט כסף וזמן, במיוחד אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה המתפרשת על כמה ערים וכפרים.

מתי מומלץ לבצע את הזמנת הרכב?

שימו לב כי במהלך חודש אפריל וכן בין החודשים יוני לאוגוסט קיים מחסור של רכבים להשכרה במדינה.
אלו נחשבים זמני התיירות החמים ביותר באיטליה, ובשל עובדה זו מומלץ לבצע את הזמנת הרכב מוקדם ככל האפשר. הזמנה מוקדמת תאפשר לכם לחסוך סכום לא מבוטל של כסף, שכן בתקופות החמות מחירי ההשכרה עולים בהתאם והחיסכון יכול להגיע אף למאות יורו.
כאן על הכביש מעמידה לרשותכם מסלול שירות גולד מהיר בחתימה מראש על מסמך הצטרפות להשכרת רכב. מסלול השירות יעניק לכם שלל הטבות כגון: הכנה מקיפה של הרכב לפני ההשכרה, קדימות בתור ושדרוג הרכב במידת הצורך.

הנחיות חשובות לנהיגה בכבישי איטליה

כבישי איטליה- מערכת הכבישים באיטליה נחשבת לאחת המתקדמות ביותר באירופה.
חוקי הנסיעה בכבישים נאכפים בקפדנות על ידי המשטרה ובאמצעות מצלמות מהירות רבות הפרוסות בערים השונות.
אגרת כבישים- שימו לב שבמרבית הכבישים במדינה נגבית אגרת כבישים. עלות האגרה נגזרת ממרחק הנסיעה בכביש ונקבעת באמצעות כרטיס ייעודי שהנהג מקבל בכניסה לכביש ונדרש להשיב ביציאה.
המהירות המותרת- מבחינת המהירות המותרת, בשטח עירוני המהירות המותרת היא 50 קמ"ש ובכבישים שנמצאים מחוץ לערים המהירות המותרת היא 110 קמ"ש, בדומה לישראל.
בכבישים משניים מחוץ לערים המהירות, המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, וקיימים גם כבישים מהירים יותר (אוטוסטרדות) בהם המהירות המותרת היא 130 קמ"ש.
בדומה למדינות נוספות באירופה, גם באיטליה קטע כביש בו מותקנת מצלמת מהירות מסומן בשלט לבן עם ציור של שוטר.
מעבר למדינות סמוכות- באמצעות השכרת רכב מסחרי לחודש לאיטליה תוכלו לטייל גם למדינות סמוכות כמו אוסטריה, צרפת, שוויץ, סלובניה ועוד. כאשר תרצו לעבור ממדינה למדינה, שימו לב שלרוב תדרשו להציג מדבקה מיוחדת לנסיעה אותה תוכלו לרכוש בקיוסקים הנמצאים במעברי הגבול.

השכרת רכב באיטליה

כל היתרונות בהשכרת רכב באיטליה עם כאן על הכביש

  • רכבים קטנים וקומפקטיים – אנו מספקים רכבים חדישים, חסכוניים וקלילים לנסיעה המקלים על לקוחותינו את מציאת החניה ברחבי המדינה.
  • שירות VIP ללקוח- אנו מעניקים שירות מלכותי ללקוחותינו, ומלווים אותם החל משלב הזמנת הרכב ועד להחזרת הרכב לנקודת האיסוף. השירות כולל מענה מסביב לשעון ונציגים הזמינים לטיפול בתקלות או בעיות.
  • זמינות גבוהה – בכל אחד מהיעדים אנו עובדים עם מספר ספקים, מה שמאפשר זמינות גבוהה של רכבים גם בעונות השיא.
  • מחירים תחרותיים- המחירים שלנו נמוכים ביחס לחברות השכרה אחרות (אנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו).
  • כיסוי מלא מנזקים- אנו מבטחים את הלקוחות שלנו בביטוח החזר השתתפות עצמית, כלומר במקרה של נזק אתם משלמים עליו במקום, עד גובה ההשתתפות העצמית ומקבלים החזר במסגרת הפוליסה.