השכרת רכב בחו"ל – בארה"ב, איטליה, דובאי ועוד

כאן על הכביש מספקת לכם רכבים איכותיים, קטנים וקומפקטיים ליעדים שונים בחו"ל, שימתינו לכם מיד לאחר הירידה מהמטוס. פתרון מושלם עבור משפחות, עובדים, אנשי עסקים, תיירים ולקוחות שמעוניינים לבקר במגוון יעדים במהלך הנסיעה.
השכרת רכב לתקופה ארוכה בחו"ל מאפשרת לכם להגיע בקלות ובנוחות מנקודה לנקודה ולבקר ביותר מקומות ביעד שבחרתם.
כשאין צורך להזמין מונית או להעזר בתחבורה ציבורית, תוכלו להיות גמישים יותר בזמנים, לחסוך בכסף ולהמנע מסחיבת תיקים לכל מקום. כאן על הכביש מלווה אתכם החל ממציאת הרכב המתאים ביותר עבורכם או עבור העובדים שלכם, דרך קבלת הרכב בשדה התעופה, כיסוי ביטוחי מתאים ועד למענה מהיר ויעיל בעברית לאורך כל תקופת ההשכרה.
לאלו מכם שמעוניינים לשכור רכב ביעדים שונים מסביב לעולם, אספנו מספר טיפים חשובים שכדאי לזכור לפני השכרת רכב בחו"ל. לגזור ולשמור

שריינו את הרכב עוד בארץ

מומלץ לשריין את הרכב המבוקש עוד בארץ, וכדאי לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. כך תוכלו לחסוך זמן יקר, שהוא מצרך חשוב במיוחד בנסיעות עסקים.
כמו כן, אל תשכחו ששכירת רכב בדקה ה-90 משאירה אתכם עם היצע של מעט רכבים שלא תמיד יעלו בקנה אחד עם שאיפותיכם.

בררו מאיזה מקום תאספו את הרכב

כאשר מחליטים להשכיר רכב מחוץ לישראל, מומלץ לתאם מראש את מיקום איסוף הרכב.
אנו בכאן על הכביש מזמינים אתכם לשריין רכב מראש בעלות משתלמת: הרכב ימתין לכם בשדה התעופה כשהוא מוכן להשכרה מיידית כולל החוזה.
לרשותנו מגוון תחנות בכל מדינה, עם אנשי צוות הזמינים לכל שאלה ובקשה עבור אותו הרכב.

השכרת רכב בחול לאחר תיקון
מסלול השכרה נוח

לפני שתבחרו את הרכב המיועד להשכרת רכב לעסקים בחו"ל, בררו על מסלולי ההשכרה של החברה המועדפת. ברוב המקרים כדאי להרשם למועדון הלקוחות של החברה, חברות המקנה לכם מבצעים והטבות כמו דלפקים נפרדים החוסכים המתנה, שדרוגים לרכב, יחס מועדף ועוד.
אצלנו בכאן על הכביש בנינו מסלול שירות גולד מהיר בחתימה מראש על מסמך הצטרפות להשכרת רכב, המעניק לכם שלל הטבות כולל קדימות בתור, הכנה מקיפה של הרכב לפני ההשכרה ושדרוג הרכב לדרגה אחת מעל במידת הצורך (וכתלות בזמינות הרכב המבוקש).

 אל תשכחו את האותיות הקטנות

חשוב מאוד לקרוא בעיון את החוזה מול חברת ההשכרה. לעיתים, מסלול ההשכרה ומחירו נראים מפתים, אך בבדיקה מעמיקה יותר מגלים שיש הגבלות על מספר הקילומטרים, על מקום החזרת הרכב, שקיימת עמלה כאשר יוצאים מגבולות המדינה ועוד.
חשוב לקרוא את החוזה בעיון ולהבין היטב את משמעותו.
כאן על הכביש – מעלים את הרף בתחום השכרת הרכב
שירות מסביב לשעון – אנו מפעילים מוקד מידע 24 שעות ביממה בשפה העברית, כדי להעניק לכם פתרון מהיר בכל מקרה של בעיה או תקלה.
צי רכבים איכותיים- אנו מחזיקים רכבים חדישים בלבד. הרכבים הם קטנים וקומפקטיים וזמינים להשכרה מיידית.
מחירים אטרקטיביים- מחירי ההשכרה אטרקטיביים ולא כוללים הפתעות בדלפק ההשכרה. בעלות נכללים גם שלושה ביטוחים: ביטוח במקרה תאונה, ביטוח במקרה גניבה וביטוח צד ג'.
עובדים עם חברות השכרה בינלאומיות – כאן על הכביש עובדת עם שלל ספקים איכותיים ברחבי העולם, כך שתוכלו להנות ממגוון תחנות השכרה בכל מדינה ושדה תעופה. הזמינות מאפשרת לכם לאסוף ולהחזיר את הרכב בכל שעה בהתראה מראש.