יבוא אישי לרכב הינו תהליך מורכב הדורש התערבות גורם מומחה ומטעם משרד התחבורה. חברתנו מספרת עבורכם את כל הידע הרב לבחירת מתווך מורשה מטעם משרד התחבורה אשר מחזיק ברשיון תיווך ליבוא כלי רכב מאירופה וארה"ב. תהליך יבוא הרכב מחולק לשתי אפשרויות האחת יבוא אישי בו הלקוח מקבל ייעוץ לרכישת הרכב וכל התהליך רשום על שם הלקוח מרגע רכישת הרכב בחול ועד למסירה בארץ.

האופציה השנייה היא יבוא מקביל לרכבי יוקרה בו החברה מלווה את תהליך הקנייה על שמה מרגע רכישת הרכב בחו"ל ועד לכניסתו לארץ ומיד לאחר תשלום מיסי הרכב בכניסה לנמלי ישראל יבוצע העברה זכויות או העברת בעלות של הרכב לקונה הפוטנציאלי. בתהליך זה הרישום על גבי רשיון הרכב יהיה זהה לקנייה בארץ בדיוק כמו רכישת רכב חדש מהיבואן הרשמי.

תהליך היבוא לרוב לקוח בין 30-45 ימים ייתכנו שינויים עקב כניסת הרכב לנמל אשדוד ועד לביצוע התקינה מול משרד התחבורה ורישום תשלום ברשות המיסים. במידה וההזמנה לרכב תבוצע ישירות מהיצרן בבניה אישית ללקוח זמני הבניה בחול נעים בין חודשיים לשלושה חודשים ולאחר תהליך סיום הייצור יצא הרכב החדש ויעלה על אוניה מאירופה או ארה"ב ישירות לנמלי ישראל תהליך זה יקח בנוסף בין 30 – 45 יום נוספים עד למסירת הרכב ללקוח בארץ.