בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב מסחרי

חברת כאן על הכביש מציעה השכרת רכב מסחרי ודגמי רכבים נוספים להשכרה. הרכבים המסחריים שלנו נוחים מאוד, ויכולים להיות פתרון מצוין להובלת ציוד, תכולת דירה כמו רהיטים והסעת נוסעים. אנו מציעים רכבים להשכרה לתקופה קצרה או השכרת רכב לתקופה ארוכה בתנאי תשלום נוחים. אם אתם מעוניינים בהובלה עצמית, תוכלו להשכיר רכב מסחרי למטרה זו, תוכלו בקלות להעביר את תכולת הדירה כולל רהיטים, חפצים בגדלים שונים ועוד. ישנה אפשרות לבצע השכרת רכב מסחרי כולל וו גרירה ולחבר אליו עגלה או נגרר ובכך אף להגדיל את כמות הציוד שאותו תרצו להוביל. במקרה של מעבר דירה או מעבר משרד, כדאי לשקול אפשרות של השכרת רכב מסחרי להובלה עצמית על פני הזמנת שירות חברת הובלות. השכרת רכב מסחרי מתאים גם להסעה לאירוע משפחתי כמו חתונה, בר מצווה ועוד, הרכב יכול להכיל את בני משפחתכם וקרוביכם ולחסוך הגעה לאירוע במספר רכבים. מומלץ לבצע הזמנה מראש על מנת לוודא שהרכב הרצוי נמצא במלאי בתאריך המבוקש.

פעילות נכונה בניהול העסק שלך באמצעות השכרת כלי עבודה יבטיחו לכם שקט רב גדול בכל הצד התפעולי, השימוש ברכב עבור העסק מחייב אותנו לעמוד בזמנים מול לקוחותינו ואין באפשרותנו אפילו יום אחד להימצא ללא רכב מתאים לעבודתנו ולכן עסקים רבים רוכשים רכבי יד שניה עבור העסק שלהם דבר אשר אולי משתם בפעם הראשונה בקנייה הזולה אך בא ליידי ביטוי מהר בשוטף. בשל המאמצים הרבים והשימוש הגדול בהם לא מעט תקלות באמצע הדרך, כניסה למוסכים ומכוני בדק עבור טסט שנתי מסתכם בסופו של דבר במספר ימים לא מבוטלים שהרכב לא נמצא בעבודתו התקינה. מעבר לימים אשר אין ברשותכם רכב כל נושא התפעול וההגעה לטיפול הרכב דורש מכם שימוש ב 2 נהגים ואף יותר ולכן הפתרון הנכון ביותר עבור העסק שלכם הוא שימוש בשירותי ההשכרה אשר מורכב ממגוון רב של רכבים מסחריים להשכרה חודשית ואף שנתית. אפשרויות רבות להסכם ארוך טווח ואפילו כניסה למחלקת העסקים שלנו דבר נוח אשר יבטיח לכם פשוט להגיע לאסוף את הרכב ולצאת לעבודה. כאשר העסק נמצא בפיתוח אין באפשרותכם להמשיך ולרכוש רכבים ומה שגם אינכם בדיוק יודעים עדיין את כמות העבודה ולכן אין באפשרותכם לדעת איזה כלי רכב מסחרי יתאים לכם. על מנת לא לעשות טעויות ברכישה של רכב חדש שאולי יתגלה במהרה קניה מוטעית תוכלו לבצע השכרה על בסיס חודשי לאחד מרכבי ההשכרה הקטנים\הבינוניים\ גדולים ובכך לדעת בדיוק מה מתאים לאופי העבודה שלכם וכמון לאופי הנהגים שלכם אשר נושאים רשיונות שונים.

סוגי הרכבים המוצעים על ידנו אשר יבטיחו לכם תפעול שוטף ונכון לעסק שלכם: השכרת סיטרואן ברלינגו לחודש או יותר רכב מסחרי קטן המתאים למגוון עבודות מגוונות לעסק שלכם, נוח מהיר, זריז וקמפקטי בעל ארגז לטעינה נוחה.

השכרת יונדאי H800 לחודש רכב מסחרי בינוני מתאים לנפחים גדולים יותר והעמסת סחורה עבור העסק שלכם, השכרת פיאט דוקאטו לחודש הינו הרכב הגדול בקטגוריה לרישיונות ב' המתאים לכל נהג אשר הוציא רשיון נהיגה לפני שנת 2007. רכב מסחרי בסטנדרט גבוה מאוד מתאים לעסקים בינונים וגדולים. דלת טעינה ופריקה גדולה, קבינה לנהג ו 2 נוסעים מקדימה יבטיח פתרון מושלם להובלות או העברת ציוד וסחורה לבית הלקוח.

רכבים

סוכנים

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il