השכרת רכב בארה"ב במחירים המשתלמים בישראל

היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מספר אחת בעולם בפיתוח וחדשנות טכנולוגית ומציעה מגוון יעדים תיירותיים נחשקים כמו הבית הלבן, פסל החירות, מפלי הניאגרה, לאס וגאס והגראנד קניון (כל אלו הם רק קצה הקרחון).
השכרת רכב בארה"ב מאפשרת לכם לגלות את אמריקה במלוא מובן המילה, ולהתנייד בערים השונות ברחבי המדינה, כמעט ללא תלות באמצעי תחבורה כאלו ואחרים.
בניגוד לאירופה, בה התחבורה הציבורית נוחה למדי ומאפשרת להגיע בקלות ממדינה למדינה, בנסיעה ברחבי ארה"ב, נהיגה היא הכרח בין אם מדובר בנסיעת עסקים ובין אם בטיול מחוף לחוף.
למרבה המזל, מתהדרת ארה"ב בכבישים נוחים ורחבים, לצד מעבר פשוט ונטול בירוקרטיה בין מדינות. כך שבין אם קפצתם לפלורידה, ואתם מתכננים ביקור בערים נוספות כמו ניו יורק, וושינגטון או לאס וגאס, טיול ברכב שכור יאפשר לכם להפוך זאת לאפשרי.

לגזור ולשמור : טיפים חשובים להשכרת רכב בארה"ב

אם אתם מתכננים להשכיר רכב לנסיעה בארה"ב, לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת ביעילות:

  • התאימו את הרכב לצורך ולתנאי השטח- כאשר אתם בוחרים היכן לבצע השכרת רכב בארה"ב, מומלץ מאוד להתאים את הרכב לצורך שלכם ולתנאי השטח.
    הנסיעות ברחבי ארה"ב יכולות להמשך שעות ארוכות, ולעיתים הנהיגה משלבת נהיגת שטח או נהיגה הררית. בחירה ברכב בעל המאפיינים המתאימים תוכל לסייע לכם להמנע מקשיים ולהפוך את הנסיעה לבטוחה יותר.
  • מדיניות השכרת רכב לעסקים– במידה ושכרתם את הרכב במדינה אחת והחזרתם במדינה אחרת, לעיתים תדרשו לשלם על כך תוספת שהופכת את התהליך ליקר יותר. יש לבדוק כל מסלול השכרה בפני עצמו.
  • תדלוק הרכב- טיפ חשוב לחסכון בעלויות השכרת הרכב: ברוב תחנות הדלק ברחבי ארה"ב תוכלו למצוא משאבות שירות עצמי. בטווח הארוך, שימוש במשאבות אלו יכול להוזיל משמעותית את ההוצאה הכוללת על הדלק. כמו כן, שימו לב כי מחירי הדלק משתנים מעיר לעיר בארה"ב, ולכן מומלץ לברר מראש היכן משתלם יותר לתדלק.
  • אכיפת מהירות- הגבלת מהירות אומנם משתנה ממדינה למדינה, אך בכל המדינות היא נאכפת בחומרה באמצעות מארבים משטרתיים ומצלמות מהירות.
    היו ערניים לשילוט המתחלף ונסעו בהתאם למהירות המותרת בעיר בה אתם נמצאים.
    בנוסף, שימו לב כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול נאכפת ביד קשה בארצות הברית.

השכרת רכב בארצות הברית
השכרת רכב בארה"ב – America, Here We Come!

חברת כאן על הכביש יצרה תשתית אידיאלית למעוניינים בהשכרת רכב בארה"ב. מעטפת השירות שלנו מורכבת משירות מסביב לשעון, הכולל מוקד מידע הפעיל 24 שעות ביממה בשפה העברית, עם נציג הזמין במיוחד עבורכם לפתרון מהיר של כל תקלה, צי רכבי איכות, הכולל רכבים חדשים בלבד המותאמים לתנאי השטח ברחבי ארה"ב, מסלולי השכרה אטרקטיביים המעניקים ללקוחותינו פלוסים שונים בהשכרת הרכב, כגון: קדימות בתור, שדרוג הרכב בעת הצורך וזמינות גבוהה של הרכב המבוקש מבחינתכם,
וחשוב מכל – ההשכרה מתבצעת במחיר אטרקטיבי, תוך שמירה מלאה על זכויותיכם ומתן הביטוחים הנדרשים במקרה של נזק.