בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב לתקופה ארוכה

השכרת רכב לתקופה ארוכה כגון השכרת רכב לחודשיים, לחצי שנה ואפילו יותר מתאים גם ללקוחות הפרטיים וגם ללקוחות עסקיים שאינם רוצים להתחייב לקניית רכב חדש לשימושם או עבור שימוש עובדי חברתם. שינויי עובדים בחברה מצריך לעיתים שינויים ואספקה של כלי רכב נוספים, ולכן רכישת רכב על שם החברה היא לא הדבר המתאים במקרה של חברה כזו. השכרת רכב לתקופה ארוכה מאוד נוחה ובעלת יתרונות רכבים, באמצעות כאן על הכביש תוכלו למצוא מגוון רכבים שמתאימים להשכרה לתקופה קצרה וגם לתקופה ארוכה בתנאים מאוד נוחים ומחירים מאוד משתלמים. אם אתם מתלבטים לגבי נושא השכרת רכב לתקופה ארוכה ויש לכם שאלות בנושא, באתרינו תמצאו מידע אודות השכרת רכב לתקופות שונות, קנייה ומכירת רכב, ליסינג תפעולי מלא ועוד. נוסף על כך, תמיד תוכלו ליצור עמנו קשר לקבלת מידע אישי והצעה אטרקטיבית עבורכם. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם.

שירות ההשכרה מאפשר גמישות רבה ללקוחות פרטיים ועסקיים השכרת רכב לחודש או השכרת רכב לשנה מאפשר ללקוח לקבל רכב משנתון גבוה ולהנו ממחיר אטרקטיבי ללא התחייבות כלל, במהלך שירות ההשכרה תוכלו להחזיר את הרכב בכל רגע נתון ולשלם על החלק היחסי בו השתמשתם ע"פ מחירון החברה המשכירה, במגרשי ההשכרה תוכלו למצוא מגוון גדול של רכבים מקבוצות רכב שונות אשר מאפשרים לכל לקוח לשכור רכב ע"פ בקשתו וצרכיו, רכבי השכרה מקבוצה ראשונה יכללו בתוכם רכבים קטנים ידניים ואוטומט מסוג קיה פיקנטו יונדאי I10 או שברולט ספארק, רכבים נוספים מקבוצות רכב גדולה יותר יכללו רכבים משפחתיים מרווחים יותר אשר מתאימים למספר נוסעים מידי יום ברכב יחד. בנוסף תוכלו למצוא רכבי מנהלים להשכרה חודשית, רכבי יוקרה, רכבי SUV ורכבים מסחריים לעבודה ולעסק שלכם.

חברתנו מלווה קהל פרטי ועסקי גדול מרגע ההזמנה ועד למסירת הרכב בסניפי החברה, את הרכב תוכלו לאסוף מכל מקום בארץ דבר המאפשר גמישות רבה לכל לקוח ואפשרויות החזרה מגוונות ונוחות בכל מקום שתבחרו. שירות ההשכרה מספק את האפשרות להשכרת רכב לטווח ארוך או לתקופה קצרה של חודש או חודשיים הכולל את כל העלויות הקבועות והמשתנות לרכב כדוגמה : ביטוחים, טיפולים, אגרות רישוי השונה מעסקת ליסינג או עסקת קנייה שבה כל עלויות התפעול על חשבון הלקוח גם כן.

מגוון רכבי ההשכרה במחירים אטרקטיביים ונוחים לתקופות ארוכות וללא התחייבות:

השכרת רכב קיה פיקנטו או דומה

השכרת רכב יונדאי I10 או דומה

         השכרת רכב מיצובישי אאוטלנדר או דומה

השכרת רכב סיאט ארונה או דומה

השכרת רכב סובארו XV או דומה

השכרת רכב שברולט ספארק או דומה

השכרת רכב יונדאי טוסון או דומה

השכרת רכב מסחרי טויטה פרואיס או דומה

השכרת רכב מסחרי פורד טרנזיט או דומה

 

רכבים

סוכנים

יצרנים

מאמרים

השכרת רכב בדובאי

טקסט לא יותר מ400 אותיות כולל רווחים

למאמר מלא

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il