השכרת רכב בגרמניה – רכבי איכות חדשים במחירים משתלמים

כאן על הכביש מספקת לכם מעטפת שירות להשכרת רכב לחודש בחו"ל בראש שקט – תנאי השכרה גמישים במחירים משתלמים, רכבים חדישים וקומפקטיים הזמינים להשכרה מיידית והכי חשוב – השכרה ללא חיובים נסתרים, אתם יודעים בדיוק כמה אתם משלמים.

גרמניה השוכנת במזרח אירופה, היא אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם. המגוון הארכיטקטוני העשיר, הטבע והנופים המרהיבים, המוזיאונים והפולקלור העממי הופכים אותה ליעד מבוקש ביותר.
ביקור אחד בגרמניה לרוב לא יספיק כדי לטעום את כל העושר והמגוון שיש למדינה להציע. בין אם אתם מגיעים לגרמניה לטיול ונופש, ובין אם אתם מגיעים לגרמניה לצרכים עסקיים, חשוב שיהיה ברשותכם רכב זמין ונגיש. חברתנו מספקת שלל רכבים שיסייעו לכם להפיק את המיטב משהותם במדינה.

הליך השכרת רכב בגרמניה

כדי שתוכלו למנוע קשיים ותקלות בהשכרת הרכב, חשוב שתגיעו מוכנים עם כל המסמכים החשובים. במעמד קבלת הרכב השכור תדרשו להציג:

  • רישיון נהיגה ישראלי ורישיון בינלאומי (עם תוקף לחצי שנה לפחות).
  • שובר השכרה – מומלץ להדפיס את השובר כך שתוכלו להציג אותו לנציג בנקודת האיסוף.
  • כרטיס אשראי או צ'ק לפיקדון והבטחת תשלום.
  • חשוב- בגרמניה תדרשו לשלם דמי החזר בהשכרות חד כיווניות בתוך המדינה, במידה ותרצו לאסוף את הרכב בנקודה אחת במדינה ולהחזיר אותו בנקודה אחרת. מחיר השכרת רכב לשבוע ישתנה בין חברות ההשכרה ובין היעדים השונים בהם תרצו לאסוף את הרכב.

ביטוח- חשוב מאוד לוודא לפני הנסיעה כי אתם חשים בנוח עם הכיסוי הביטוחי שבחרתם. מומלץ לעבור על הפרטים בעיון בחוזה לפני היציאה ליעד.
ללקוחות כאן על הכביש ניתנת אפשרות לרכוש את כל הביטוחים ההכרחיים בעת ביצוע ההזמנה, כולל ביטוח החזר השתתפות עצמית, ביטוח בסיסי וביטוח צד ג'. חשוב להדגיש כי נזקים מסויימים אינם מכוסים בביטוח הבסיסי.

השכרת רכב בגרמניה

כמה טיפים חשובים לנהיגה ברכב בגרמניה

גרמניה היא מקום נהדר לנהוג בו : קיימת במדינה מערכת כבישים מהירים ידועה בשם אוטובהאן, המחברת בנוחות בין יעדים שונים. מהירות הנהיגה משתנה מאיזור לאיזור, כאשר בחלקים מסוימים בכבישים המהירים לא קיימת מגבלת מהירות.
כדי לוודא שלא עברתם את המהירות המותרת, שימו לב בכל קטע מהכביש מסומנת המהירות בה מותר לנהוג, בדיוק כמו בישראל.
כמו כן, גרמניה היא מדינה ירוקה, הדוגלת בשמירה על איכות הסביבה. לכן, בעת איסוף הרכב שבחרתם מומלץ לוודא כי על הרכב מודבקת מדבקת Umweltplaketta, המעידה כי הרכב אינו מזהם, ומותר להכנס עמו לאזור המבוקש.

שימו לב- בניגוד לישראל, בגרמניה חל איסור על ירידה לדרך לא סלולה עם רכב שכור.

כאן על הכביש – צי רכבי איכות בגרמניה לשירותכם

כאן על הכביש מספקת לכם שלל רכבים איכותיים, גם לתקופות השכרה ממושכות של חודש ויותר.
אנו מחזיקים ברכבים חדישים בלבד, כאשר כל אחד מהרכבים זמין להשכרה מידיית ומכוסה בביטוחים הנדרשים שיבטיחו אתכם גם במקרה של נזק.

אנו מחויבים לשירות מקצועי ואמין, הכולל טיפול אישי בלקוח, החל מרגע הזמנת הרכב במרכז ההזמנות, דרך קבלת הרכב בשדה התעופה, מוקד מידע 24 שעות ביממה בשפה העברית המעניק פתרון מהיר בכל תקלה או בעיה
וכלה במחיר אטרקטיבי שלא כולל הפתעות בדלפק ההשכרה.