בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

יבוא מקביל רכב חדש

סוכנויות הרכב השונות – מתמקצעות כל אחת בתחומה, ובין היתר, מחשבות את המחיר הסופי ללקוח עבור כל עבודת הייבוא הכוללת את קניית הרכב, הובלתו וכניסתו לארץ כולל תשלום המיסים. המדינה מאפשרת יבוא מקביל למתווכים רשמיים מטעם משרד התחוברה לבצע את העבודה המקבילה לזו של היבואן הרשמי בארץ ומאפשרת לרוכשים חלון הזדמנויות לקבל רכב חדש בחסכון גדול, ניתן להזמין רכבים ביבוא אישי או מקביל. חברה העוסקת בתחום של יבוא מקביל רכב חדש מספקת שירותים לכמות גדולה מאוד של לקוחות. היא מציעה רכבים בקטגוריות שונות דוגמת: רכבי יוקרה ומנהלים, שטח ופנאי, מוניות, רכבים היברידיים, ספורט ועוד. היא מסוגלת לספק דגמים קיימים בשוק במחירים זולים יותר, אבל גם יכולה להביא מכוניות מדגמים אחרים אותם היבואניות הרשמיות אינן מייבאות. ניתן לרכוש חדשות 0 ק"מ או אחרות משומשות ובמצב מצויין.

תהליך הרכישה נעשה אצל החברה המייבאת רכבים במקביל וכולל פגישת ייעוץ והזמנת הרכב המבוקש. לאחר סיום ההזמנה ומסירת תשלום ראשון, תתחיל החברה בתהליך הבאת המכונית הנחשב לבירוקרטי ומורכב למדי. אבל בסופו  ולאחר עמידה בלוח הזמנים, יקבל כל לקוח את הרכב המבוקש מבלי להתאמץ בכל התהליך ההגעה ארצה. באתר מתבצעים שירותי מכירת רכב חדש מיבוא מקביל וניתן למצוא מגוון דגמים: לנד- רובר ריינג רובר , במוו X5 , מרצדס למכירה והשכרה.

תהליך יבוא מקביל לרכב חדש או משומש מחייב לעבור באמצעות מתווך מורשה מטעם משרד התחבורה, סוכנות אשר נושאת את כל הרישיונות לביצוע העבודה. מתווך מורשה מטעם משרד התחבורה מפקיד ערבונות ובטחונות למדינה על מנת להבטיח את עבודתו נאמנה ומקצועית עבור הלקוח\הרוכש. תהליך רכישת רכב ביבוא מקביל כולל בטוחו מספר פרמטרים להבאת כלי הרכב לארץ, בדיקת הרכב בחו"ל ואת אישור התקינות לכניסתו לארץ כלומר לא מעט פעמים קורה כי הבאת כלי רכב ממדינה זרה אשר אינה תאומת את התקינה הישראלית גורמת למספר רב של רוכשים לבצע עבודה מיותרת ובזבוז רב של אמצעים וכספים עד להגעה לישראל מה שמתברר פה בארץ כעבודה שאינה מקצועית ומבוקרת ולכן אנו כאן לסייע עבורכם לבחור את אחד מסוכנויות הרכב אשר מאושרות לעבודות מסוג זה ולתמחור נכון עבור כלי הרכב שאותו תרצו לייבא.

ביטוחי מטען ואמינות מכס – ביטוח הרכב חשוב במיוחד, אמנם עלותו מעט יקרה אך מבטיחה את רכושו של הרוכש הפוטנציאלי ברגע פגיעה או נזק לכלי הרכב אשר מובא מחו"ל ארצה. לאחר כניסת הרכב לארץ אמין המכס יקלוט את רכבכם החדש ויבצע את בקשות המכס לתשלום ושחרור הרכב לכבישי ישראל, הנפקת רשיון רכב ישראלי והחלפת מספרים אירופאים או ארה"ב לישראלים.

רכבים

סוכנים

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il