בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

יבוא אישי / מקביל רכב

אנשים וגופים עסקיים אחרים  מייבאים רכבים בעצמם מסיבות שונות ובעיקר כדי לחסוך כסף. סיבה חשובה אחרת היא ייבוא רכב אשר היבואנים המסורתיים אינם מייבאים מסיבות שונות. קיימים גורמים אשר מספקים שירותי הסעות ברכבים מפוארים לטובת אירועים פרטיים ועסקיים ואף הם מבקשות לייבא רכבים בעצמם. יחד עם זאת, כדאי לזכור, כי ייבוא רכב כזה שאיננו נפוץ חייב להיעשות תוך כדי הבטחה מהספק לקבל שירות תיקונים וטיפולים במוסכים בארץ. יבוא אישי רכב ניתן לביצוע בדרכים שונות, מחברות וספקים שונים בחו"ל, ובין היתר, מסוכנויות רכב העוסקות בנושאים אלו. ניתן לנסוע לחו"ל לארץ ממנה מייבאים את הרכב לראותו, לבצע בדיקה שלו ועוד כדי לארגן היטב את ההזמנה. כמובן, שניתן לעשות זאת גם ללא נסיעה ולעבוד מול ספק מוכר ובעל מוניטין בחו"ל. בסופו של דבר, ההשקעה עשויה להיות משתלמת מאוד מבחינה כספית.

ייבוא אישי רכב הינו תהליך מורכב מאוד ומומלץ לעשותו לאחר קבלת ייעוץ ותכנון  מוקדם. יש צורך להיעזר בסבלנות מול כל הגורמים  הרשמיים ולהגיש את  הטפסים  המתאימים הנדרשים. התהליך מתבצע, לרוב, מול משרדי התחבורה והתיירות. קיימות הוראות לגבי ייבוא חדשות מהניילון ואחרות של מכוניות פאר חדשות או משומשות עד גיל שנתיים. ניתן לייבא את שני הסוגים בכפוף למסמכים  המתאימים. יש צורך לקבל רישיון יבוא וכדאי לקבלו לפני רכישת הרכב. יש צורך לדאוג למשלוח שלו בדרך הים ולגשת למכס לשם הסדרת כל המיסוי ותהליכי היבוא. השלב האחרון הוא הצורך בקבלת  מספרי רישוי ולהתקינם. עסקים ופרטיים הרוצים לנצל מכוניות אלו לפעילותם חייבים להשקיע את המאמץ. כך, הם עשויים לחסוך כסף רב בייבוא אישי.

כאן על הכביש מציעה ייעוץ ליבוא אישי, כמו גם שירותי מכירת רכב חדש 0 ק"מ והשכרות.

 

רכבים

סוכנים

מאמרים

ייעוץ בקניית רכב

מגוון רכבים חדשים מוצעים היום לרכישה עם תנאי מימון מצוינים הכוללים מקדמה קטנה בהתחלה ותשלום חודשי קבוע וידוע מראש, אנו נדאג עבורכם שתהליך הקנייה יהיה המהיר ביותר והפשוט ביותר ובתוך זמן קצר נקבל אישור למימון העסקה ומשם תוכלו לצאת ולהתחדש עם רכב חדש ללא המתנות מיותרות ובאספקה מהירה.

למאמר מלא

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il