בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב לעסקים

השכרת רכב לעסקים הינו פתרון מושלם עבורם ישנם מספר נקודות חשובות שבעל העסק צריך לדעת. בשל מספר העובדים הגדל והשימוש הנחוץ ברכבים חשוב מאוד לבצע חיבור למחלקה עסקית זוהי מחלקה המאפשרת אפשרויות רבות לעסק שלך בקלות ובמהירות:

קליטת הלקוח פעם אחת באמצעות חוזה ובשונה מהשכרה רגילה העובד אינו צריך להגיע עם כרטיס אשראי פיזית של בעל החברה כדי לקבל רכב אנו נקלוט את העובד בדרך מהירה ופשוטה ובתוך זמן קצר יתווסף רכב נוסף על חוזה ההשכרה של חברתכם בקלות. נוסף על כך חשבונית מרכזת מידי חודש אם אפשרויות תשלום שוטף פלוס 30 על מנת להקל על תזרים העסק שלכם עם ההוצאות הגדולות מידי חודש. חשבונית מרכזת תשלח אליכם בסיום כל חודש איתה תוכלו להכניס להוצאות שימוש רכב לעסק.

שימוש ברכב עבודה בחברות מהווה לא מעט פעמים מכשול עקב רכישת רכבים ישנים אשר דורשים טיפולים או תקלות היתרון הנוסף שבולט בחברת השכרה הוא צי הרכב הגדול העומד לשירותכם בעת תקלה תוכלו להגיע אלינו במיידי לאחד מסניפי הרשת הפרוסים בכל הארץ לצורך החלפת רכב חדש.

כאשר חברה מעוניינת בפתיחת חוזה במחלקה העסקית נוכל לספק עבורכם מחירים נוחים עבור השכרת הרכב ובשונה מהשכרה חודשית רגילה. כאן על הכביש שמה לעצמה דגש רב בבחירת ספקי השירות היצע הרכבים והמחירים עבורכם ועבור העסק שלכם אנו נבצע עבורכם את כל תהליך בחירת הספק הרצוי אפשרויות שונות לקבלת הרכב הנדרש ושימוש נכון בכלים שלנו על מנת לספק לכם עסקה נכונה במחיר תחרותי ושירות אישי ומנצח.

עסקים חייבים להיות בעלי תשתית מתאימה לפעילותם, ובין היתר, חייבים להחזיק צי רכב למשימות שונות. כך, לאנשי השיווק, לנותני השירותים, למספקי המוצרים, לשדרת הניהול ועוד. במקרים רבים, רוכש העסק רכב או שוכר ליסינג לתקופת ארוכות, אולם בהחלט, קיימות סיטואציות בהם יש צורך בו לתקופה קצרה. כך, כשמגיע אורח מחו"ל, כאשר מקבלים פרויקט לטווח זמנים מוגדר ובמקרים נוספים. השכרת רכב לעסקים בנסיבות אלו מהווה פיתרון נהדר ויעיל, ולרוב, אפילו זול מאשר מציאת חלופות אחרות. ניתן להזמין רכבים מדגמים שונים כולל מסחריים. לחברה מקצועית בתחום יש מכוניות מנהלים מפוארות, קטנות, בינוניות, מיני וואנים ועוד. כל רכב מגיע עם ביטוח ברמה הבסיסית אבל ניתן לשדרג אותו בתוספת מחיר. תהליך ההזמנה מהיר ונעשה באמצעות מייל, בטלפון ובדרכי התקשרות אחרים. יש צורך לקבוע הערכה לתקופה הנדרשת אבל תמיד קיימת אופציה להרחיב אותה אל מעבר לזמן הנקבע מראש. ניתן להגיע לחניון החברה לקבלת הרכב או לבקש להסיע אותו למשרדי הלקוח. מומלץ להזמין רכב מחברה בעלת מוניטין בתחום, באמצעות כאן על הכביש ניתן לבצע השכרת רכבים לעסקים וגם למגזר הפרטי למגוון שימושים כגון השכרת רכב לתקופה ארוכה או השכרת רכב בשדה התעופה.

שירות ההשכרה דרכנו מבטיח לכם שירות אישי 24/7 באמצעות נציג המנהל תיק לקוח, זמינות גבוה ואפשרויות רבות הכוללות מעבר ושיני ההזמנה על פי בחירה, שינוי מיקום איסוף הרכב ושינוי מיקום החזרת הרכב על פי נוחות הלקוח. 

רכבים

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il