בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

טויוטה קורולה היברידית

ביקוש גבוה רכב חדש ניתן להשכרה
1.8 ל'
נפח מנוע
122
כוחות סוס
20-21
שנת יצור
0
ק״מ
00
יד

גלריה

מחיר הרכב: להצעת מחיר שאל את הנציג

תיאור

מרכב:
סדאן
הילוכים:
אוטומט
בעלות:
פרטית
נפח מנוע:
1800 סמ"ק
סוג מנוע:
בנזין + חשמל
רמת בטיחות:
7
כריות אוויר:
7
מספר דלתות:
4
מספר נוסעים:
5
דרגת זיהום אוויר:
2

מפרט טכני

אורך כולל:
4630 מ"מ
רוחב כולל:
1780 מ"מ
גובה כולל:
1440 מ"מ
בסיס גלגלים:
2700 מ"מ
משקל כולל:
1310 ר"ג
הספק מרבי:
122 כ"ס
מומנט מרבי:
14.5 קג"מ
מהירות מקסימלית:
180 קמ"ש
תאוצה 0-100:
11.1 שנ'
צריכת דלק ממוצעת:
25 ק"מ \ ליטר
קיבולת מיכל דלק:
55 ליטר

נתונים חשובים שכדאי לדעת

עד 100 אחוז מימון
אפשרות טרייד אין
אחריות יבואן
דגם זה או דומה ניתן גם להשכרה בארץ ובחו״ל
אפשרות לליסינג תפעולי מלא
הטבה לרוכשים ביטוח בתנאים מועדפים
עסקה בטוחה

פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב

כריות אוויר
מערכות התרעה על סטייה מנתיב
מערכת ניטור מרחק מלפנים
ערכת לזיהוי רכבים בשטח מת
בקרת שיוט אדפטיבית
זיהוי הולכי רגל
מצלמה אחורית
זיהוי רוכבי אופניים ואופניים
חיישן חגורת בטיחות
מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
מערכת שליטה באורות גבוהים
מערכת בלימת חירום
זיהוי תמרורים

מקרא:

מערכת מותקנת
ניתן להתקין את המערכת
מערכת לא מותקנת ולא ניתן להתקין
רמת בטיחות גבוהה
0
1
2
3
4
5
6
7
8
רמת בטיחות נמוכה
זיהום מרבי
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
זיהום מזערי

תיאור רכב

טויוטה קורולה היברידית רכב משפחתי הנמכרות בישראל ועכשיו מגיע לישראל בגרסה היברידית. הרכב ללא ספק אלגנט, גדול ונוח במיוחד, פנים הרכב נעים מאוד, מרווח ואפילו מזכיר קרוסאובר. בכל גרסאות הרכב מסך מולטימדיה 9 אינץ' נוח מאוד לשימוש, בקרת אקלים מפוצלת בלם יד חשמלי לאחר מכן גרסת הלימיטד מספק חלון חשמלי בגג וחישוקים 17 אינץ.

בכל הגרסאות מבחנת מערכות הבטיחות קיימות בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים ובגרסת הלימיטד תמצאו בנוסף התראה על תנועה חוצה מאחורה. לסיכום הרכב מגיע עם תא מטען ענק והרבה מרווח מאחור. רכב עם נסיעה שקטה מאוד מתלי הרכב נוחים ומאפשרים לכם לקבל חווית נהיגה טובה ויציבה.

דגמי הרכב :

קורולה SUN  בנזין 1.6 ליטר

HYBRID SENSE היברידי 1.8 ליטר

SUN HYBRID היברידי 1.8 ליטר

קורולה HYBRID LIMITED היברידי 1.8 ליטר

רכבים היברידיים רבים נעים על כבישי הארץ ואחת המובילות בייצורם היא טויוטה. אחד הדגמים הנפוצים הוא טויוטה קורולה וניתן להשכירה גם בגרסה ההיברידית. רכב היברידי משלב, למעשה, מנוע בנזין ומנוע חשמלי הפועלים לסירוגין. כאשר החשמלי פועל אזי אין צריכת דלק. מנוע החשמל נטען בעת הנסיעה, כך, שהחיסכון הינו רב. השכרת רכב היברידי טויוטה קורולה כדאית בגלל החיסכון הרב בדלק ובמיוחד כאשר הנהג אמור לנסוע מרחקים גדולים. היות ובהשכרת רכב אין הגבלת קילומטרז' אזי ניתן לנסוע למרחקים ארוכים ללא חיוב נוסף. מעבר לכך, מכונית זאת חזקה ואמינה והנסיעה בה  נוחה הודות לאבזור הרב שיש בה. ניתן למצוא בה מנוע חזק, בולמי זעזועים מעולים, מערכות בטיחות שונות ועוד. תא הנוסעים מרווח ויש בו מערכות שונות לרווחת הנוסע. ניתן להשכירה למספר ימים או לחודש שלם ויותר. בכאן על הכביש ניתן להשכיר רכבים בכל אחד מימות השנה, ולבצע גם השכרת רכב בשדה התעופה ולקחת בסניף אחד ולהחזיר באחר ועוד. המחירים נוחים וכוללים ביטוחים מתאימים.

טויוטה הינה חברת הרכב הגדולה בעולם הודות לכמות המכוניות העצומה שהיא מוכרת מדי שנה. יש לכך סיבות רבות ובעיקר בגלל העובדה שהייצור במפעליה נעשה בדרגת אמינות גבוהה וכל מכונית מכילה בתוכה את  המערכות המתקדמות ביותר שניתן למצוא בכל רכב מקביל מאותו דגם. אחד הדגמים הפופולאריים בעולם הוא הקורולה שניתן אף לראות רבות כמוהו על כבישי ישראל. בנוסף, החברה משקיעה רבות בתחום ייצור רכבים היברידיים וחשמליים כולל רבות בייצור טויוטה קורולה היברידית שאף היא נמכרת רבות בשנים האחרונות. היתרון האדיר שלה הוא בשילוב של מנוע חשמלי עם מנוע הבנזין הראשי. המנוע החשמלי מופעל בנסיבות נסיעה שונות ובמהירויות נמוכות ומאפשר חיסכון של דלק. הוא נטען בעת שמנוע הבנזין פועל, כך, שניתן לנצלו כל העת. מנוע הבנזין הוא בעל נפח גדול ולמרות זאת החיסכון בדלק ובהוצאות כספיות רב. בנוסף לכך, הוא איכותי ומסוגל לגמוע קילומטרים רבים.

טויוטה קורולה היברידית היא בעלת רמת אבזור גבוהה. כל מכונית מכילה מערכות מיזוג אוויר, תקשורת, מולטימדיה, תאורה, ממשקי שליטה, מושבים מרופדים ועוד. המכונית בטוחה מאוד ויש בה מערכות למניעת החלקה, מצלמות וחיישני רוורס ואחרות נוספות. היא נמכרת במבחר צבעים. כל אחד יכול לקבל ייעוץ נדרש וחשוב לגבי אפשרויות ניצול המערכות החשמליות והאחרות. הסבר מקיף נדרש גם לגבי המידע הרב שמופק כל העת על נתוני צריכת הדלק, חיישני בקרה, נורות אזהרה ועוד. כל לקוח חייב לבדוק את הרכב כולל ישיבה בו, כניסה אליו ויציאה ממנו, השימוש בכפתורים השונים ועוד. החברה מציעה רכישה במסלולים שונים כולל קבלת הלוואות מתאימות בתנאים אטרקטיביים, מבצעי טרייד אין של החלפת הרכב הישן בחדש ועוד. מומלץ לבדוק אפשרות רכישה אצל חברה מסודרת, מקצועית ובעלת מוניטין.

דגמים נוספים של טויוטה

סוכנויות רכב

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il