בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

מכירת רכב חדש 0 ק"מ

מי מאיתנו מעדיף רכב משומש על פני חדש?! כנראה שאף אחד. רובנו המוחלט יעדיף לרכוש רכב חדש אם רק היה באפשרותו הכלכלית. אין ספק שהמחירים הגבוהים די מרתיעים אותנו. אבל זה לא חייב להיות כך, קיימת אפשרות לרכישת רכב חדש מהניילונים בתנאים נוחים. מכירת רכב חדש 0 ק"מ היא אפשרות טובה מאוד משום שרכב זה ניתן בהנחה של מספר אחוזים לעומת המחירים שהיבואניות מציעות. החברה מסוגלת למכור רכב במחיר מוזל יותר מאחר ויש שברשותה מלאי גדול מאוד של רכבים אותם היא מקבלת בהנחה. לכן היא יכולה ומעוניינת להעביר את ההנחה ללקוחותיה הוותיקים או החדשים, כך שאנו נקבל רכב שאינו משקף את מחירו בשוק. אצלנו תוכלו למצוא מבחר רכבים של יצרנים רבים, במדגמים מגוונים כגון: מרצדס למכירה ודגמי ב.מ.וו, אאודי, טויוטה ועוד.

לקוחות רבים מתלבטים מה סוג הרכב המתאים להם ולכך כמובן שאין תשובה חד משמעית. ההחלטה צריכה להיות מושכלת הנשענת על אלמנטים רבים כמו סוג העבודה, מקום המגורים, מספר הנפשות החיות בבית, סטייל, כמות הממון שהוא מעוניין להשקיע וטעם אישי. האפשרות בקניית רכב חדש 0 ק"מ תקנה לכם את היכולת לקנות דגמי יוקרה כמו אסטון מרטין רפיד או אלפא רומיאו ג'ולייטה במחירים נוחים מאד. אך דגם מסוים שיתאים לאחד, לא יתאים לאחר, לפיכך, תוכלו להחליט שאתם דווקא אנשים של מרצדס CLS-53 AMG. אנחנו בכאן על הכביש מציעים לכם מגוון רחב מאד של דגמים כך שנוכל להתאים לכל אחד ואחת מכם את הרכב המדויק לו.

כאן על הכביש מציעה לכם להתייעץ עם המומחים שלנו, על מנת לקבל את כל המידע הנחוץ עבור ההחלטה המשמעותית בקניית רכב. לנו יש שירות מצוין ואדיב שיאפשר לכם להרגיש בנח להתלבט ולחקור את המכונית המדויקת עבורכם. מעבר למחיר הנוח, אנחנו גם מציעים אפשרויות תשלום באמצעים שונים. כך למשל ישנה את האפשרות למימון משלים בתנאים טובים מאוד עם אחוזי ריבית נמוכים ועוד מגוון אפשרויות שיכולים להתאים לכולם. הרכבים הם המבוקשים ביותר בשוק וכל היצרניות מחזיקות עבורם מערך תחזוקה, תיקונים וטיפולים בכל הארץ.

 

רכבים

סוכנים

יצרנים

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il