בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב לחודש מבצע

כאן על הכביש מתחייבים למחיר הזול בארץ להשכרות רכבים לתקופות קצרות וארוכות, אנו פועלים מסביב לשעון על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר תוך הקפדה מלאה על אספקת רכב בתוך זמן קצר ושירות אישי.

מבצע החודש קיה פיקנטו החדשה 2022 להשכרה חודשית במחיר מנצח.

חברתנו מספקת את המגוון הגדול בארץ לרכבי השכרה על פי צורכי הלקוח, שירות השכרת רכבים לפרטיים והשכרת רכב לעסקים הכולל שינוע עד בית הלקוח

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת ואיסוף הרכב הקרוב אליכם 0747691122

מאזדה 3 להשכרה לחודש \ לתקופה ארוכה או דומה

יונדאי טוסון להשכרה לחודש \ לתקופה ארוכה או דומה

טויוטה יאריס להשכרה לחודש\ לתקופה ארוכה או דומה

קיה פיקנטו להשכרה לחודש \ לתקופה ארוכה או דומה

השכרת רכב לחודש מבצע בהחלט משתלם במידה ואתם זקוקים לרכב לתקופה זמנית בין אם זה רכב נוסף או אינכם מעוניינים לרכוש רכב בשלב זה. לפני ביצוע העסקה מאוד חשוב לעשות מספר בדיקות לפני בחירת הדגם הרצוי – מה כמות הנוסעים הצפויים לנסוע ברכב, אורך תקופת ההשכרה ועוד. במידה והרכב מיועד לנסיעות עירוניות ועד שני נוסעים, כדאי לשקול אפשרות של השכרת רכב קטן לחודש מכיוון שיכול לסייע במציאת חניה ונוחות בנסיעות עירוניות. בכאן על הכביש תוכלו למצוא רכבים ממגוון דגמים לתקופות השכרה שונות, ישנה אפשרות לקבל רכב למספר ימים, שבוע ואפילו לתקופות ארוכות כגון לחודש, חודשיים, חצי שנה ואף שנה.

השכרת רכב לשנה או לחודש במבצע  הינו שירות המתאים ללקוחות פרטיים ועסקיים בפרט אשר אינם מעוניינים ברכישת רכב חדש, החזקתו המסורבלת, ירידת הערך הגדולה והמכירה לשדרוג הרכב החדש. שירות ההשכרה לתקופה ארוכה מאפשר לכם לקבל רכב שבן גילו צעיר וחדש וכולל בתוכו את כל העלויות הנלוות לרכב כגון : ביטוח רכב, טיפולים לרכב ,אגרת רישוי, וכמובן ירידת הערך אשר לא חלה עליכם. היתרון הבולט בשירות ההשכרה לעומת שירות ליסינג הוא היכולת תזוזה בין רכב לרכב ללא כל התחייבות כלל, ללא קנסות יציאה כאשר אתם חייבים להפסיק את השירות, לא מעט עסקים קולטים במהלך השנה עובדים חדשים ואינם מסוגלים לדעת את תקופת עבודתו של העובד ולכן אינם צריכים או מסוגלים להתחייב לרכישה של רכב חדש או רכב בשירות ליסינג המחוייב בהתחייבות גדולה של 3 שנים לפחות, לכן שירות ה השכרת רכב לחודש פתרון יעיל ונכון עבורכם, אנו במהלך החודש נוכל לבצע עבורכם בדיקות נוספות בהתאם לצי כלי הרכב המתחדש וכמובן לשדרג אתכם במהלך התקופה בה תשתמשו ברכב השכור. במקרים מסויימים השכרת רכב לחודשיים היא אפשרות משתלמת ונוחה יותר הנותנת מענה למשפחות הנופשות בארץ.

בשירות השכרת הרכב חשוב לדעת כי בחירת הרכב נמצא בתוך קבוצת רכבים בה חברת ההשכרה מגדירה ע"פ גודל הרכב, נפח המנוע, ועוד מספר פרמטרים דומים לכן בכל קבוצת רכב קיים רכב מייצג אחד אשר יהיה דומה במבנה, במפרט ובנפח לכל כלי רכב שתקבלו בעת האספקה וההגעה שלכם לסניף. תשמחו לדעת שניתן לקבל את הרכב בסניף הקרוב אליכם ואפילו לקבל את הרכב לביתכם או למקום עבודתכם ולהחזיר בסניף אחר, כמו כן, יש אפשרות לבצע הזמנה באמצעי תשלום שונים ומחירים נוחים. אצלנו תוכלו למצוא את הרכב מבוקש ולקבל תנאי השכרת רכב לשבוע או יותר בדילים משתלמים במיוחד, כל מה שנותר הוא ליצור איתנו קשר.

השכרה או קנייה של רכב: לא מעט פעמים נשאלת השאלה מה כדאי ולכן רכזנו עבורכם מספר יתרונות וחסרונות על מנת שתקבלו את יכולת ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. כיום אנו בעידן בו בראש ובראשונה כדי וכמה שפחות להתחייב לרכישות גדולות אשר אינם מניבות לנו כסף או מחזירות את השקעתן. רכב אינו השקעה אלא פתרון תחבורתי אשר ערכו יורד מחודש לחודש ע"פ מחירון לוי יצחק המוכר לכולם ולכן יש לקחת בחשבון את מעבר לעלות הרכישה שבה אתם מתחייבים לביצוע החזר תשלום מידי חודש עבור רכישת הרכב החדש אלא יש גם להוסיף את עלויות הביטוח לרכב, טיפולים שוטפים או משתנים וכמובן לא לשכוח את ירידת הערך אשר כל רכב במדינת ישראל סופג מידי חודש. כיום בשוק הרכב קיימות הלוואות אשר נקראות הלוואות בלון ובה הגופים הממנים פורסים עבורכם את ההלוואה הגדולה בצורה נוחה שתוכלו להחזיר מחיר נוח מידי חודש אך שימו לב!!! בסוף תקופת הבלון יש להחזיר את חצי או יותר מעלות הרכב או לשדרג לרכב חדש על מנת לא להחזיר סכום גדול בפעימה אחת – לכן בכאן על הכביש מצאנו עבורכם פיתרון וכעת ניתן למצוא באתר גם שירות השכרת רכב לשנה או אפילו יותר.

בשונה מרכישת רכב קיימת האפשרות של השכרת רכב לחצי שנה ובמה תוכלו לקבל רכב מאחת מחברות ההשכרה המובילות ולשלם מחיר קבוע וידוע מראש. שכירות רכב לחודש מבטיח לכם מספר יתרונות בולטים וחשובים והם: כל העלויות הקבועות והמשתנות של הרכב כוללות במחיר ההשכרה, תמיד תוכלו לבצע החזרה או שדרוג בכל זמן נתון דבר המאפשר גמישות רבה למי שאינו מעוניין להתחייב לעסקה יקרה אשר גם ככה אינה מניבה, הורדת הלחץ הנפשי היומיומי מתקלות לא ידועות או ברורות. אי עמידה במוסכים על מנת לתקן את הרכב ובנוסף הורדת תהליך הקנייה והמכירה הארוך שלוקח מאיתנו לא מעט זמן הכוללת את הפגישות המרובות עם רוכשים פוטנציאלים וביצוע המכירה בפועל. בנוסף לכל הספיגה הקשה של ירידת הערך מפתיעה כל פעם מחדש.

אנו היום בעולם החדש ובהתאם לשינויי הצריכה הקיימים בשוק יותר ויותר פרטיים ועסקים מבינים כי הדרך הנכונה ביותר להשתמש בשירותי השכרת רכב לטווח ארוך במגוון רמות ועל פי דרישות הלקוח. השכרה רכב תבטיח לכם מחיר קבוע וידוע מראש, ללא צורך בהוצאת כספים מיותרים על ירידת ערך הרכב ועל התפעול השוטף בו.

 

 

רכבים

סוכנים

יצרנים

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il