בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב לטווח ארוך

מרבית הרכבים מושכרים לטווחי זמן קצרים, אבל, בהחלט, יש לקוחות הרוצים אותם לטווח ארוך של לפחות שנה אחת, ובמקרים אחרים, גם עושים השכרת רכב ל 3 שנים. הסיבות לכך הן מגוונות. עסקים היו מעדיפים שלא לרכוש רכב כדי לא להכביד על תזרים המזומנים ולשלם דמי השכרה חודשיים מהמחזור העסקי השוטף. יש לכך גם יתרונות מיסוי שונים בהכרה בהוצאות. אנשים פרטיים עושים זאת פחות, אבל עדיין, גם הם בעיקר מסיבות תקציביות ואחרות. השכרת רכב לטווח ארוך אצל חברת השכרת רכב  מקצועית מבטיחה המון יתרונות. ניתן למצוא רק רכבים חדשים מהניילונים ועם טכנולוגיה מודרנית כולל מערכות בטיחות חיוניות רבות. ניתן למצוא מבחר דגמים בקטגוריות שונות ובין היתר: רכבים קטנים, בינוניים, משפחתיים, מנהלים, מיני וואנים, מסחריים, רכבי שטח ועוד. כך שהאופציות הינן רבות.

מחירי השכרת רכב לטווח ארוך נמוכים, יחסית, להשכרת רכב לשבוע או טווחים קצרים, ומשום כך, כל עסקה כזאת תהיה אטרקטיבית. התעריף כולל ביטוח בסיסי שניתן להרחיבו ולהתאימו לצרכים בתוספת תשלום. השירות כולל טיפולים קבועים, תיקונים ותחזוקה כללית. במידת הצורך, ניתן יהיה להחליף את הרכב שאיננו תקין ברכב אחר בקטגוריה שונה. החברה מאפשרת גמישות גם בהחלפת הרכבים. ניתן לקבל זמנית רכב בקטגוריה אחת ולהחליפו לאחרת גבוהה יותר, אם עולה  הצורך בכך. הכול תוך כדי התחשבנות מקובלת. השירות ללקוח מתחיל כבר בעת שהוא מתעניין באפשרויות הקיימות לפניו. הוא יכול לקבל מידע מפורט באתר או בשיחה עם נציג שירות, לבצע מילוי טפסים בצורה מקוונת או במשרדים עצמם ולאסוף את הרכב בחניון החברה או לקבלו לבית או לכל מקום שיבחר בו. לחברה יש סניפים בפריסה ארצית וניתן לקבל ממנה שירות בכל אזור בארץ. השירות הינו מיטבי לכל לקוח.

השכרת רכב לטווח ארוך מחברה מקצועית המתמחה בכך אפשרית ונעשית ללקוחות שונים. מרביתם, מטבע הדברים, הם עסקיים אשר מעדיפים שיטה זאת על ליסינג או על רכישת רכב באופן עצמאי. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם אנשים פרטיים המעדיפים שיטה זאת מסיבות תקציביות, כלכליות ואחרות. בכל מקרה, היתרון עבור עסקים הוא רב. בדרך זאת, לא מכבידים על תזרים המזומנים על ידי הוצאה חד פעמית גדולה. השכרת הרכב על בסיס חודשי וניתן לשלמו מהמחזור השוטף. בנוסף, יש יתרונות מיסוי כי רשויות המס מכירות בהוצאות הללו. היתרונות הישירים והעקיפים האחרים רבים אף הם. במחיר נכללות כל ההוצאות שמסביב ובהם ביטוח בסיסי, אגרות, תיקונים, טיפולים ותחזוקה.  כל בעיית שירות תטופל במוסכי החברה, ובמידת הצורך, גם בהגעה עד לבית הלקוח לפתרון בעיות קלות, יחסית. את הביטוח ניתן לשדרג בתוספת תשלום.

לרשות חברה מקצועית יש מבחר דגמי רכבים בכל הקטגוריות המוצעות בשוק. ניתן למצוא רכבים קטנים, בינוניים, משפחתיים, מנהליים, מיני וואנים, השכרת רכב מסחרי, שטח ועוד. כולם חדשים, יחסית, או מהניילונים. הם מצוידים בטכנולוגיות חדשניות כולל מערכות בטיחות החיוניות לבטיחות הנוסעים. הדבר תורם לתקלות מועטות קלות, אם בכלל. במידה ונוצרות כאלו מבלאי, תאונה, חבלה וכדומה אזי לחברה קיים מערך טכני מסועף לטיפול ושירות. היא תזמן רכבים לתיקון במוסך הקרוב ביותר ללקוח. במידת הצורך, הוא יקבל רכב חלופי או רכב  קבוע אחר באותה קטגוריה. הפריסה הארצית של תשתית החברה מסייעת אף היא. קיימת גמישות גם בתחלופת רכב. ניתן להזמין בקטגוריה אחת לתקופת מה, ולאחר מכן, להחליף לאחרת על פי הרצון והצרכים. ניתן לקבל מידע מקיף באתר החברה ובשיחות עם נציגי שירות אדיבים. ניתן לקבל את הרכבים בחניון החברה או לכל מקום נדרש.

רכבים

סוכנים

יצרנים

מאמרים

השכרת רכב בארצות הברית

טקסט לא יותר מ400 אותיות כולל רווחים

למאמר מלא

השכרת רכב

השכרת כלי רכב בארץ הינו שירות שימושי המאפשר לכולם לשכור רכב ע"פ תקציב, מגוון רכבי ההשכרה המוצעים על ידנו כוללים את כל קבוצות הרכב החל מרכבים פרטיים, רכבי סופר מיני, רכבי SUV קרוסאובר, רכבים משפחתיים, רכבי מנהלים, רכבי יוקרה ואף רכבים מסחריים.

למאמר מלא

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il