בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב לחודשיים

השכרת רכב לחודשיים, לחצי שנה ואף יותר מוצע אצלנו באתר כאן על הכביש, קיימים מגוון רכבים ברמות שונות שניתן להשכיר גם לתקופות קצרות וגם לבצע השכרת רכב לתקופה ארוכה. הרכבים המוצעים בכאן על הכביש הינם רכבים חדשים עד שנתיים אחורה בלבד ובעלי קילומטרז' נמוך. יש בהם מערכות מיזוג אוויר חדישות, מערכות תאורה. תקשורת, מולטימדיה ומערכות בטיחות מתקדמות. כל האבזור והיתרונות הנלווים אליו מבטיח נסיעה חלקה, בטוחה ונוחה. יחד עם זאת, כאן על הכביש מספקת שירות כולל למקרים שנדרש תיקון לרכב, החלפת רכב ועוד.

השירות נעשה במוסכי החברה ובדרכים באמצעות אנשי מקצוע ניידים וכדומה. המטרה היא לאפשר לכל שוכר שימוש רכב בצורה האופטימלית ביותר על מנת שיוכל ליהנות מהנסיעה בו ללא דופי. ניתן להזמין שירות באמצעים שונים כולל דרך האינטרנט עם אפשרות השכרת רכב לחודש לאנשים הבאים לנפוש בארצנו לתקופה קצרה יותר. מומלץ לעשות את ההזמנה מראש על מנת לשריין את הרכב המבוקש. במידת האפשר, אנו יכולים לספק רכבים במידית כדי לפתור בעיה מעיקה ואף להעביר את הרכב למלון, לבית או לכל מקום אחר נדרש.

השכרת רכב למספר חודשים מאפשר גמישות רבה לשוכר אשר נמצא בתחילת תהליך של קניית רכב חדש או מי שאינו בנוי לתפעול ואחזקה שוטפת של כלי רכב כמו למשל להעביר טסט, טיפולים ולדאוג לביטוחים. חברת ההשכרה דואגת כמובן לכל הנוחות עבור השוכר. יתרון נוסף בהשכרה לטווח ארוך הוא קבלת המחיר הנוח פר יום השכרה ובמחיר אטרקטיבי מאוד לעומת השכרה ליום אחד בודד. בכל מקרה הסירו דאגה גם אם תרצו להחזיר את הרכב במועד אחר תוכלו בכל רגע נתון לבצע זאת מבלי קנסות יציאה.

רכבים

סוכנים

יצרנים

מאמרים

השכרת רכב בארצות הברית

טקסט לא יותר מ400 אותיות כולל רווחים

למאמר מלא

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il