בחר קטגוריה
רכב פרטי
רכב משפחתי
רכב יוקרה
מכירת רכב
קניית רכב
השכרת רכב
מחיר
עלות
יבוא מקביל
ליסינג
יבוא אישי
רכב
בחר תתקטגוריה
בחר מיקום
הכל
צפון
מרכז
דרום
במרכז
בצפון
בירושלים
ירושלים
בחיפה
חיפה
באשדוד
בפתח תקווה
בנתניה
בבאר שבע
בתל אביב
רעננה
חולון

חיפושים נפוצים

התחבר/י באמצעות

השכרת רכב בארץ לחודש

השכרת רכב בארץ לחודש יכול להיות עניין מאוד משתלם עבורכם וכדי לבצע עסקה נכונה ומשתלמת עבורכם. בין אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב לטווח ארוך או לתקופה קצרה יותר של שבוע, חודש או חודשיים מומלץ לדעת כמה דברים חשובים שיכולים לחסוך לכם כסף, למשל על מנת להוזיל את עלות הכוללת של השכרת הרכב, מומלץ לבחור רכב קטן וקומפקטי עם צריכת דלק נמוכה ככל הניתן על מנת לחסוך בהוצאות שמעבר למחיר ההשכרה, דבר נוסף שיכול להוזיל את עלות ההשכרה היא כמות הנהגים שינהגו ברכב, בעת הוספת נהג נוסף לביטוח הרכב עלות ההשכרה יכולה לעלות משמעותית ואפשר למנוע את זה.

 

 

במידה ומדובר ברכב לשימושכם הבלעדי, מומלץ לבחור ברכב קטן, הדבר יקל גם במציאת חניה לרכב לעומת רכב גדול. אם אתם שוקלים לבצע מעבר דירה, מעבר משרד, הובלה של מספר פריטים בודדים, לעיתים כדאי לשקול אפשרות של השכרת רכב מסחרי לצורך הובלה עצמית לעומת הזמנת חברת הובלות. לעיתים השכרת רכב מסחרי יכולה להוזיל לכם עלויות בעת הובלת חפצים ורהיטים בעת מעבר דירה, מעבר משרד, יתכן שמדובר בפריטים דברי ערך שתרצו לדאוג להם בעצמכם.

 

 

במידה והנכם זקוקים לרכב שיספק לכם ניידות ונוחות מירבית אך אין ביכולתכם את האמצעים לרכישת רכב, קיימת בכאן על הכביש אפשרות להשכרת רכב לשנה או לתקופה ארוכה יותר לפי בחירתכם. שימו לב שדבר זה יכול להוזיל לכם משמעותית את מחיר השכרת הרכב לכל חודש ולספק לכם את המענה שאתם צריכים במיוחד לתקופה זו.

בפורטל המתקדם כאן על הכביש תוכלו למצוא מגוון אפשרויות השכרת רכב לחודשיים, לשנה או לתקופה קצרה יותר של שבוע ולבחור מתוך האתר את הרכב אותו תרצו לשכור. בכאן על הכביש תמצאו רכבים בגדלים שונים למגוון תקופות השכרה ולמטרות שונות, אנו דואגים לעסקה הכי משתלמת עבורכם ונשמח לעמוד לשירותכם.

רכבים

סוכנים

יצרנים

מאמרים

השכרת רכב לחודש

טקסט לא יותר מ400 אותיות כולל רווחים

למאמר מלא

צור קשר




כתובת: הרימון 15, פ"ת

טלפון: 0747691122

מייל: Sales@driveit.co.il